Opcom będzie promować w internecie Szlachetną Paczkę
Agencja reklamowa Opcom po wygranym przetargu zajmie się kampanią e-marketingową wspierającą akcję charytatywną Szlachetna Paczka.
Agencja Opcom wygrała przetarg na opracowanie strategii i realizację działań kampanii e-marketingowej dla Szlachetnej Paczki. Zajmie się też przygotowaniem strony internetowej poświęconej 15-leciu działania tej akcji.
Szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu nie ujawniono, podobnie jak i terminu zaplanowanej kampanii (jej finał jest organizowany corocznie przed Bożym Narodzeniem).
W zeszłorocznej kampanii do udziału w Szlachetnej Paczce zachęcali polscy skoczkowie. Działania te przygotowały i realizowały Alvernia Studios, VML Poland, NoLabel, Mrufka i AudioNetwork.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Opcom będzie promować w internecie Szlachetną Paczkę