OLX.pl wprowadza ogłoszenia premium, droższe anonse w wielu kategoriach
Od 2 marca w serwisie ogłoszeniowym OLX.pl pojawi się opcja ogłoszeń premium, które będą kosztować od 39,99 do 130,48 zł. Jednocześnie znacząco wzrosną ceny standardowych anonsów w wielu kategoriach.
OLX.pl uzasadnia, że wprowadzenie ogłoszeń premium to odpowiedź na oczekiwania użytkowników. W ramach tej opcji uzyskuje się emisję anonsu, jego trzykrotne automatyczne odświeżenie oraz możliwość dodania baneru i logotypu do ogłoszenia.
W przypadku płatności internetowej ogłoszenie premium kosztuje od 39,99 zł do 99 zł, a przy płatności SMS-owej - od 52,75 zł do 130,48 zł.
Nowe ceny ogłoszeń standardowych
Ponadto 2 marca zmienią się ceny standardowych ogłoszeń na OLX.pl. W większości kategorii nastąpią spore wzrosty. Przykładowo w podkategorii Serwis RTV i AGD stawki z 15,99 zł (płatność internetowa) i 21,09 zł (płatność SMS-em) wzrosną do odpowiednio 16,99 i 22,41 zł, w Budowa i remont - z 11,99 zł i 15,81 zł do 24,99 i 32,96 zł, w Pojazdy do ślubu - z 19,99 zł i 26,37 zł do 29,99 zł i 39,56 zł, a we Współpraca biznesowa - z 13,99 zł i 18,45 zł do 24,99 zł i 32,96 zł. W usługi kosmetyczne stawki pójdą w górę z 13,99 zł i 18,45 zł do 18,99 zł i 25,05 zł, w Usługi ogrodnicze - z 15,99 zł i 21,09 zł do 18,99 i 25,05 zł, a w Usługi motoryzacyjne - z 13,99 zł i 18,45 zł też do 18,99 zł i 25,05 zł, a w Usługi finansowe - z 13,99 zł i 18,45 zł do 19,99 zł i 26,37 zł, a w Usługi transportowe - z 19,99 zł i 26,37 zł do 23,99 zł i 31,64 zł.
W paru podkategoriach nastąpią spadki z poziomu 11,99 zł i 15,81 zł - w sekcji Tłumaczenia do 6,99 zł i 9,22 zł, w Muzycy do 8,99 zł i 11,86 zł, a w Usługi reklamowe do 9,99 zł i 13,18 zł. Natomiast w podkategorii Usługi ślubne - dekorowanie stawki zmaleją z 13,99 zł i 18,45 zł do 10,99 zł i 14,50 zł.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. OLX.pl zanotował 13,84 mln użytkowników, 1,83 mld odsłon oraz 17 minut i 6 sekund przeciętnego dobowego czasu korzystania. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-styczen-2020-roku-wyniki-badanie-gemius-pbi
W roku finansowym od kwietnia 2018 do marca 2019 roku Grupa OLX, do której oprócz OLX.pl należą serwisy otoDom.pl, otoMoto.pl i Fixly.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 34,6 proc. do 656,51 mln zł oraz zysku netto ze 138,87 do 243,25 mln zł.
Dołącz do dyskusji: OLX.pl wprowadza ogłoszenia premium, droższe anonse w wielu kategoriach