Olivier Janiak naczelnym „Elle Man”, Grzegorz Kapla redaktorem prowadzącym
Olivier Janiak objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Elle Man” (Burda Media Polska), redaktorem prowadzącym został Grzegorz Kapla. Pismo z półrocznika przekształca się w kwartalnik.
W czwartek Burda oficjalnie ogłosiła, że luksusowy magazyn dla mężczyzn „Elle Man” zwiększa periodyczność do czterech wydań w roku oraz potwierdziła, że nowym redaktorem naczelnym zostaje Olivier Janiak. Pierwsze wydanie pod jego kierownictwem pojawi się w sprzedaży 22 marca.
W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nowy redaktor naczelny mówi, że pod jego rządami pismo będzie wciąż zachowywało modowe DNA. - To się na pewno nie zmieni. Spróbuję wraz z zespołem dodać do tego na pewno porcję klasy, stylu i wiedzy. Będziemy promowali ciekawość świata i otwarcie na drugiego człowieka - dodaje.
Olivie Janiak zdradza, że redaktorem prowadzącym „Elle Man” będzie Grzegorz Kapla z którym już poprzednio pracował w magazynie „Malenem”. - Będzie cudownym wsparciem dla mnie i redakcji. To doświadczony dziennikarz, który słynie z jakości słowa. Będzie pełnił funkcję redaktora prowadzącego, a także nada całości magazynu właściwy, męski wydźwięk - mówi Janiak.
Magazyn jeszcze w tym roku ma przejść metamorfozę. - Zmienimy delikatnie szatę graficzną magazynu, upraszczając ją i uspokajając. Pojawią się znani autorzy, profesjonaliści w poszczególnych dziedzinach - mówi Olivier Janiak.
Olivier Janiak był już redaktorem naczelnym magazynu dla mężczyzn „Malemen” od ukazania się tytułu w 2008 roku do końca 2013 roku. Zrezygnował wówczas z tej funkcji aby poświęcić więcej czasu rodzinie. Jest na stałe związany z telewizją TVN, gdzie od wielu lat prowadzi magazyn “Co za tydzień?” oraz komercyjne projekty i widowiska nadawcy. Ukończył studia prawnicze.
„Elle Man” zadebiutował w październiku 2015 roku. Dotychczas tytuł ukazywał się nieregularnie, dwa razy w roku, w nakładzie 55 tys. egz. „Elle Man” nie miał wyodrębnionego redaktora naczelnego ani redaktora prowadzącego.
W styczniu gruntowny relaunch przeszedł magazyn „Elle”. Marcowy numer ukazał się z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienioną czcionką (wykorzystano specjalnie stworzoną czcionkę Play). To pierwszy numer przygotowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż. Metamorfozę przechodzi także serwis internetowy pisma.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż „Elle” wyniosła 44 304 egz.
Dołącz do dyskusji: Olivier Janiak naczelnym „Elle Man”, Grzegorz Kapla redaktorem prowadzącym