'Olivia' podrożała o złotówkę
Wydanie styczniowe miesięcznika "Olivia" (Marquard Media Polska),które kilka dni temu trafiło na rynek, jest droższe o 1 zł niżdotychczas i kosztuje 3,90 zł.
Tym samym cena wydania "Olivii" bez dodatku jest teraz taka samajak cena konkurencyjnej "Claudii" wydawanej przez G+J Polska.Pozostałe tytuły z segmentu miesięczników poradnikowych są tańsze:"Dobre Rady" (Burda Media Polska) kosztują 1,50 zł, "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer) także 1,50 zł, "Poradnik Domowy" (AgoraSA) - 2,99 zł, a "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 2,90zł.
Wczoraj nie udało nam się skontaktować z przedstawicielamiwydawnictwa i zapytać o przyczyny podwyżki.
Średnia sprzedaż ogółem "Olivii" w okresie od stycznia dopaździernika br. wyniosła 314 388 egz.
Dołącz do dyskusji: 'Olivia' podrożała o złotówkę