Old Spice ocenzurowany czarnym pasem - odpowiedź na decyzję KEM (wideo)
W internecie pojawiła się ocenzurowana wersja słynnej reklamy Old Spice’a z Isaiahem Mustafą. To żartobliwa odpowiedź przedstawicieli marki na niedawną decyzję Komisji Etyki Reklamy dotyczącą oryginalnej wersji tego spotu.
Ocenzurowana reklama Old Spice’a z Isaiahem Mustafą - zatytułowana „Męskość z czarnym pasem” - została umieszczona na Facebookowym i YouTube’owym koncie tej marki. W spocie czarnym paskiem zasłonięto część torsu Mustafy oraz wyciszono fragment jego wypowiedzi, w którym porównuje się z partnerami oglądających go kobiet. „Być może już niedługo kolejne reklamy Old Spice będą musiały czerpać inspirację z poczucia humoru spotów proszków do prania lub leków na wątrobę” - zauważyli złośliwie w opisie spotu jego twórcy.
W ten sposób przedstawiciele Old Spice’a odnieśli się do podjętej niedawno przez Komisję Etyki Reklamy decyzji, że oryginalna wersja spotu naruszyła kodeks reklamowy. Komisja przychyliła się do skargi jednego z odbiorców, który uznał, że reklama jest poniżająca i frustrująca dla wszystkich normalnych mężczyzn, ciężko pracujących na rodzinę i niemających czasu na siłownię (więcej o całej sprawie).
Dołącz do dyskusji: Old Spice ocenzurowany czarnym pasem - odpowiedź na decyzję KEM (wideo)