SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Ojciec Mateusz' bezkonkurencyjny w niedzielne popołudnia

Serial "Ojciec Mateusz", który TVP 1 emitowała w niedzielne popołudnia, cieszył się kilka razy większą oglądalnością niż pozycje nadawane w tym samym czasie przez TVP 2, Polsat i TVN. Wpływy reklamowe netto wyniosły 5,1 mln zł.

Średnia widownia "Ojca Mateusza" wyniosła 6,65 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 45,48 proc. w grupie 4+ i 38,31 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w TVP 1 w niedziele o 17.20 w okresie od 7 grudnia 2008 roku do 22 lutego br., natomiast pilotowy odcinek wyemitowano 11 listopada ub.r. o tej samej porze.

Dzięki tak dobrym wynikom, w czasie nadawania serialu Jedynka była zdecydowanym liderem pod względem gromadzonej widowni. Na drugim miejscu uplasowała się Dwójka, która w tym paśmie emitowała głównie show "Orzeł czy reszta?" i programy regionalne - pozycje te przyciągały 1,95 mln widzów. Dalej znalazły się: Polsat (gł. "Strzał w 10", "Rodzina Zastępcza Plus"; "Świat według Kiepskich" i "Agentki"; 1,37 mln; ) i TVN (gł. "Kapitalny pomysł", "Szymon Majewski Show", "Niania" ; 1,19 mln).

Cennikowe wpływy reklamowe z 14 wyemitowanych odcinków "Ojca Mateusza" wyniosły 5,1 mln zł (dane netto bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial przyciągał przed ekrany głównie kobiety, widzów powyżej 40. roku życia, mieszkańców wsi i małych miast oraz ludzi z wykształceniem podstawowym i średnim.


Oglądalność serialu "Ojciec Mateusz" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

22-02-2009 7 082 507 47,67% 40,66%
15-02-2009 7 157 040 49,22% 42,30%
08-02-2009 6 920 435 46,95% 40,31%
01-02-2009 6 650 993 42,07% 33,69%
25-01-2009 6 732 704 44,17% 35,57%
18-01-2009 7 029 016 47,74% 40,51%
11-01-2009 7 434 163 49,68% 43,81%
04-01-2009 7 747 940 51,50% 44,12%
28-12-2008 6 172 668 42,46% 38,15%
25-12-2008 4 442 748 33,55% 27,12%
21-12-2008 6 791 138 49,18% 42,23%
14-12-2008 6 503 625 45,47% 39,34%
07-12-2008 7 063 765 49,95% 43,07%
11-11-2008 5 307 989 36,24% 25,57%
średnia 6 646 302 45,48% 38,31%



Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji produkcji


Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

TVP 1 - Ojciec Mateusz 6 646 302 45,48%
TVP 2 1 954 118 13,37%
Polsat 1 373 949 9,40%
TVN 1 191 489 8,15%

Profil widowni serialu



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 90 43,39%

Kobiety 109 56,61%
Wiek 4- 9 45 2,74%

10- 15 46 3,43%

16 - 19 41 2,47%

20 - 24 39 3,38%

25 - 29 38 3,28%

30 - 34 63 5,01%

35 - 39 75 5,10%

40 - 44 101 6,56%

45 - 49 119 9,01%

50 - 54 143 11,83%

55 - 59 148 10,89%

60+ 194 36,31%
Wlk.miasta Wieś 106 41,27%

< 50 tys. 105 25,07%

50-100 tys. 99 8,61%

100-200 tys. 92 7,33%

> 200 tys. 85 17,72%
Zawód Top management 73 5,93%

Pracownicy szczebla średniego 76 10,61%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 102 20,59%

Emeryci 178 46,58%

Inne 52 16,29%
Wykształcenie Podstawowe 119 53,15%

Średnie 100 30,02%

Wyższe 92 10,67%

Inne 45 6,17%

Dołącz do dyskusji: 'Ojciec Mateusz' bezkonkurencyjny w niedzielne popołudnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl