Ogromny wzrost “Zwierciadła”, “Sukces” o 41 proc. w dół
W październiku ub.r. największy, wynoszący 76 proc., wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych dla pań zanotowało “Zwierciadło”, sporo zyskał też “In Style”. Sprzedaż większości pism jednak spadła, najwięcej straciły “Sukces” i “Uroda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) w październiku ub.r. wyniosła 232 777 egz., czyli o 5,10 proc. mniej niż w październiku ub.r. Mimo spadku tytuł ten pozostał liderem zestawienia.
Druga lokatę w dziesiątym miesiącu 2011 roku zajął magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora SA) z wynikiem na poziomie 231 630 egz. i wzrostem wynoszącym 0,76 proc. Podium zamyka “Joy” (Marquard Media Polska), której sprzedaż ogółem wyniosła 146 035 egz. i była dokładnie taka sama jak rok wcześniej.
Największy, wynoszący aż 75,88 proc. wzrost sprzedaży ogółem zanotował miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Sprzedał się on w październiku ub.r. w liczbie 132 700 egz., awansując z miejsca ósmego na czwarte. Jak informuje wydawca, to najlepszy wynik sprzedażowy w historii tytułu.
Październikowy numer „Zwierciadła” kosztował 9,90 zł, czyli o 1 zł więcej niż rok wcześniej, ale do całego nakładu pisma dołączono kalendarzyk w dwóch wersjach. Wydanie wspierała też kampania reklamowa.
Najwięcej stracił w rankingu zajmujący bez zmian ostatnie miejsce magazyn “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego sprzedaż spadła aż o 41,08 proc. i wyniosła zaledwie 12 155 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Twój Styl | 232 777 | 245 275 |
Avanti | 231 630 | 229 888 |
Joy | 146 035 | 146 035 |
Zwierciadło | 132 700 | 75 450 |
Pani | 109 283 | 116 494 |
Cosmopolitan | 108 551 | 120 605 |
In Style - Edycja Polska | 94 417 | 73 576 |
Glamour | 91 228 | 102 978 |
Hot Moda & Shopping | 89 703 | 89 703 |
Elle | 62 496 | 74 367 |
Uroda | 39 035 | 54 031 |
Shape | 20 702 | 20 702 |
Sukces | 12 155 | 20 631 |
Porównując dane z października ub.r. do danych z września ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 45,8 proc., zanotowało “Zwierciadło”, zaś największy spadek dotknął “Urody” (Edipresse Polska). Wyniósł on 26,15 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Twój Styl | 232 777 | 257 665 |
Avanti | 231 630 | 219 153 |
Joy | 146 035 | 146 728 |
Zwierciadło | 132 700 | 91 014 |
Pani | 109 283 | 108 164 |
Cosmopolitan | 108 551 | 117 475 |
In Style - Edycja Polska | 94 417 | 98 607 |
Glamour | 91 228 | 103 421 |
Hot Moda & Shopping | 89 703 | 86 215 |
Elle | 62 496 | 75 224 |
Uroda | 39 035 | 52 854 |
Shape | 20 702 | 27 051 |
Sukces | 12 155 | 12 525 |
Dołącz do dyskusji: Ogromny wzrost “Zwierciadła”, “Sukces” o 41 proc. w dół
Jeszcze troche i bedziemy czytac te same informacje o Rzepie.
Nie wystarczy miec 350 mln ----- tylko miec troche rozumu i doswiadczenia :-) i rozeznania rynkowego, ale tego nie da sie kupic