Eurosport 1 najchętniej oglądany w marcu. Polsat Sport Extra o 50 proc. w dół
W marcu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eleven Sports 1, a na czele spadków znalazł się Polsat Sport Extra - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Eurosportu 1 w marcu 2018 roku wyniósł 0,89 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 12,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugą lokatę zajął TVP Sport, którego udział zmalał o 7,50 proc. do poziomu 0,37 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport, który przed rokiem również był drugi. Wynik tej stacji w marcu br. wyniósł 0,29 proc., po spadku o 27,50 proc.
Najwięcej zyskał Eleven Sports 1 (do 20 listopada 2017 roku nazywał się on Eleven), który awansował z 13. na 6. lokatę. Jego średni udział wzrósł o 300 proc. do 0,08 proc.
Z kolei największą stratę udziału, wynoszącą 50 proc. do 0,06 proc., zanotował Polsat Sport Extra, który w zestawieniu spadł z 6 na 9 miejsce.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w marcu br. też zajął Eurosport 1 (wzrost o 6,82 proc. do 0,47 proc.). Drugi był TVP Sport (0,28 proc. udziału; do góry o 7,69 proc.), który wyprzedził Polsat Sport (0,16 proc. udziału; - 51,52 proc.).
Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 225 proc. do 0,13 proc. - też odnotował Eleven Sports 1. Również i tutaj najwięcej stracił Polsat Sport Extra - było to 63,64 proc. do 0,04 proc.
Dołącz do dyskusji: Eurosport 1 najchętniej oglądany w marcu. Polsat Sport Extra o 50 proc. w dół