Oglądalność TVP Sport wzrosła kilkukrotnie. Dobre wyniki Eleven Sports 1
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Eurosport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w lutym 2019 roku wyniósł 1,21 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 407,14 proc., co jest zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu wszystkich kanałów sportowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. TVP Sport od 7 czerwca nadaje na MUX-3. W lutym 2018 roku kanał ten był czwarty.
TVP Sport od 7 czerwca ub.r. nadaje na MUX-3, na którym zastąpił TVP Rozrywkę. Z kolei od 22 grudnia ub.r. stacja w jakości HD jest dostępna również na ósmym multipleksie DVB-T (wraz z TVP Rozrywką, która powróciła do naziemnej telewizji cyfrowej).
Na drugą lokatę spadł Eurosport 1, którego udział spadł o 1,71 proc. do poziomu 0,92 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport, który spadł z drugiej lokaty. Wynik tej stacji w lutym br. wyniósł 0,23 proc. (w dół o 21,5 proc.).
Z siódmego na czwarte miejsce awansował Eleven Sports 1, którego udział zwiększył się o 151,32 proc. do 0,19 proc.
Największy spadek w zestawieniu odnotował Eurosport 2, który spadł z 3. na 5. miejsce. Jego udział zmniejszył się o 42,27 do 0,17 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z piątego na pierwsze miejsce w lutym br. awansował TVP Sport, którego udział wyniósł 1,04 proc., po wzroście o 700 proc. - największym w zestawieniu.
Podium uzupełniają: Eurosport 1 (0,46 proc.; - 22,01 proc.), który przed rokiem był liderem oraz awansujący z szóstej lokaty Eleven Sports 1 (0,29 proc.; + 148,72 proc.).
Najwięcej w tym ujęciu też stracił Eurosport 2 - było to 60,66 proc. do 0,10 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność TVP Sport wzrosła kilkukrotnie. Dobre wyniki Eleven Sports 1