TVP Sport liderem kanałów sportowych. Ale traci najwięcej
W listopadzie 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w listopadzie 2023 roku wyniósł 0,69 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 67,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był Polsat Sport. Udział stacji wzrósł o 11,36 proc. do poziomu 0,49 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik stacji wyniósł 0,29 proc. Zmniejszył się o 27,50 proc.
Czwarte miejsce zajął Canal+ Sport (wzrost o 46,15 proc. di 0,19 proc.), który wyprzedził Polsat Sport Extra (do góry o 20 proc. do 0,18 proc.).
Rynek kanałów sportowych spadł o 38 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w listopadzie 2023 roku wyniósł 2,32 proc. Względem listopada 2022 roku spadek wyniósł 37,97 proc.
TVP Sport na czele także w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce w listopadzie br. zajął również TVP Sport, którego udział wyniósł 0,59 proc. (spadek o 71,36 proc. - największy w zestawieniu).
Wiceliderem był Polsat Sport (0,28 proc.; + 40 proc.). Podium uzupełnia Canal+ Sport (0,20 proc.; + 81,82 proc.), który awansował z miejsca piątego.
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 1,79 proc. (spadek o 42,26 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem kanałów sportowych. Ale traci najwięcej