TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu, TVN Turbo nowym liderem w 16-49
W pierwszym półroczu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 0,30 proc.
Drugie miejsce należało do TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 13,40 proc. i wyniósł 0,60 proc.
Trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., zajął Polsat Play. Jego wynik poszedł do góry o 0,99 proc.
Na siódmej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 51,92 proc. do 0,16 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 9. na 10. Jego wynik zmalał o 30,68 proc. do 0,06 proc.
0,03 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym półroczu należała do TVN Turbo, które awansowało z miejsca drugiego. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,05 proc., po wzroście o 16,63 proc.
Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,99 proc., spadł kanał TVN Style, notujący wzrost o 1,43 proc.
Podium uzupełnia HGTV, notujące wzrost o 19,17 proc. do 0,60 proc. udziału.
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 63,50 proc. do 0,22 proc.
Największy spadek w tym ujęciu odnotowało już jednak Domo+ (było to 30,65 proc. do 0,13 proc.).
W czerwcu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w obu grupach było TVN Style, którego udział w 4+ zmniejszył się o 6,39 proc. do 0,65 proc., a w 16-49 - spadł o 6 proc. do 0,97 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu, TVN Turbo nowym liderem w 16-49