„Demakijaż” Krzysztofa Ibisza w Polsat Cafe gromadzi 65 tys. widzów
Szósty sezon programu Krzysztofa Ibisza „Demakijaż” ogląda średnio 65 tys. widzów. Polsat Cafe w czasie jego emisji zajmuje pierwsze miejsce wśród stacji lifestylowych.
Polsat Cafe „Demakijaż 6” pokazuje w niedziele o godz. 15.00, począwszy od 11 marca br. Średnia widownia programu do 25 marca br. wyniosła 65 tys. osób, co przełożyło się na 0,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów obejrzało drugi odcinek, który zgromadził 85 tys. widzów.
Polsat Cafe w czasie nadawania audycji zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych. Wiceliderem jest stacja HGTV, która w tym paśmie ma 0,49 proc. udziału, a podium uzupełnia TVN Style - 0,43 proc.
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat Cafe już jednak przegrywa walkę o widza z HGTV i TVN Style.
„Demakijaż” to talk-show, którego gospodarzem jest Krzysztof Ibisz, który przeprowadza wywiady ze znanymi kobietami.
Udział Polsatu Cafe w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 0,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Demakijaż” Krzysztofa Ibisza w Polsat Cafe gromadzi 65 tys. widzów
Mozesz to sprawdzic tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com