„Bake Off Junior” w czwartki oglądało 600 tys. widzów, a w niedziele - 760 tys.
Nowy kulinarny teleturniej „Bake Off Junior” oglądało średnio 710 tys. osób. Pierwsze trzy odcinki w czwartkowym prime-time Dwójki miały 602 tys. widzów, a siedem emisji w niedzielne popołudnia miało 756 tys. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza nie tylko ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 2,75 mln zł.
Program „Bake off Junior” na antenie TVP2 pokazywany był w okresie od 6 września do 11 listopada br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 710 tys. osób, co przełożyło się na 6,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze trzy odcinki audycji TVP2 pokazała w czwartki o 20.45. Śledziło je średnio 602 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 4,14 proc. w 4+ i 16-49 oraz 4,03 proc. w 16-59.
Od czwartego odcinka program był pokazywany w nowym paśmie - w niedziele o około 15.20. Siedem emisji z tej pory miało średnio 756 tys. osób, co przełożyło się na 7,09 proc. w 4+, 5,87 proc. w 16-49 i 5,85 proc. w 16-59.
Zanim telewizyjna Dwójka zdecydowała się o przeniesieniu „Bake off Junior” do nowego pasma, to wcześniej w tym czasie stacja pokazała powtórki cyklu (w okresie od 9 do 23 września br.). Śledziło je 683 tys. osób (odpowiednio 6,78 proc., 4,95 proc. i 4,89 proc.).
Spośród wszystkich premierowych odcinków największą popularnością cieszyła się emisja z 28 października br. Przyciągnął on uwagę 1,04 mln osób.
Dwójka w paśmie nadawania „Bake off Junior” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 9,73 proc. Drugi był Polsat (9,54 proc.), a trzeci - TVN (8,88 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVP2 była ostatnia.
W reality-show „Bake Off Junior” o tytuł najlepszego cukiernika rywalizują dzieci. Jest to spin-off programu „Bake Off - Ale ciacho!” dla dorosłych. Formuła dziecięcej wersji reality jest podobna do wersji kulinarnego programu, w którym biorą udział dorośli amatorzy wypieków. „Bake Off Junior” prowadzą Marcelina Zawadzka oraz Ida Nowakowska. Jurorami są z kolei Michał Bryś i Krzysztof Ilnicki (obaj znani z wersji cukierniczego programu dla dorosłych).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Bake Off Junior” w czwartki oglądało 600 tys. widzów, a w niedziele - 760 tys.