„36,6” straciło 250 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 823 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Premierowe odcinki piątej edycji medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 2 marca 2019 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 823 tys. widzów, co przełożyło się na 6,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 882 tys. osób.
Dla porównania, trzeci sezon „36,6” pokazywany wiosną ub.r. po trzech odcinkach śledziło średnio 1,07 mln widzów. Przełożyło się to na 7,71 proc. udziału w 4+, 8,44 proc. w 16-49 oraz 8,27 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 250 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „36,6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która pokazuje wówczas gł. konkursu PŚ w skokach narciarskich, co przekłada się na 17,05 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. końcówka „SuperPsa”, „Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 9,44 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport”, kulisy „Postaw na milion” oraz początek „Postaw na milion”; 6,18 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest trzeci.
Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.
W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „36,6” straciło 250 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Pani prowadząca moze czas zmienić okręt