„Kuba Wojewódzki” stracił 470 tys. widzów. TVN nadal zdecydowanym liderem w 16-49
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 911 tys. osób, o 470 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego.
Premierowe odcinki 26. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 26 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 911 tys. osób, co zapewniło stacji 11,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 998 tys. widzów. Wyemitowany został on 5 marca br., a gościli w nim Monika Brodka i Przemysław Kossakowski.
W porównaniu do emitowanej rok temu 24. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 470 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,38 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 15,22 proc. w 4+, 20,72 proc. w 16-49 oraz 18,24 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest nadal liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów i filmy dokumentalne, co przekłada się na 8,76 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 7,92 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. serial „Nieznane serce”; 3,48 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59, ale tutaj przewaga TVN jest większa.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 470 tys. widzów. TVN nadal zdecydowanym liderem w 16-49