SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogilvy z Brązowym Lwem za kampanię "Buy my cancer"

Agencja reklamowa Ogilvy Poland została nagrodzona Brązowym Lwem na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions za kampanię "Buy my cancer" zrealizowaną dla Onkofundacji Alivia. Z kolei Publicis Worldwide Polska została nominowana w kategorii Creative Strategy za akcję dla Fundacji K.I.D.S.

Agencja Ogilvy Poland została nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii Design/ Social Media za kampanię "Buy my cancer" zrealizowaną dla Onkofundacji Alivia. Projekt ten był również dwukrotnie nominowany w kategorii Media (w podkategoriach Social Behaviour & Cultural Insight i Metaverse, New Realities & Emerging Tech).

Projekt „Buy My Cancer” został zrealizowany przy współpracy Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Gliwicach i artysty Pawła Swanskiego.

"Buy My Cancer" to innowacyjny model finansowania kosztownego leczenia nowotworów złośliwych, który łączy w sobie sztukę, naukę, medycynę oraz technologię NFT. Polega on na wykorzystaniu obrazów prawdziwych komórek nowotworowych, przekształceniu ich w dzieła sztuki i stworzeniu z nich NFT. Środki uzyskane w ramach kampanii zostały  przeznaczone na pokrycie kosztów nierefundowanych w Polsce metod leczenia pacjentów chorujących m.in. na zobrazowane typy nowotworów.

Kolejna nominacja dla polskiej agencji

Wczoraj ogłoszono kolejne shortlisty tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions. Nominację w kategorii Creative Strategy otrzymała agencja Publicis Worldwide Poland za projekt "Little headhunters powered by LinkedIn" dla Fundacji K.I.D.S.

To druga nominacja dla tej agencji - realizowana przez nią kampania "The liver check" dla marki Essentiale Forte znalazła się na shortliście Brand Experience&Activation, w podkategorii Customer acquisition&retention.

Tym samym polskie agencje zdobyły dotychczas 21 nominacji na Cannes Lions. Wśród nich są też: 180heartbeats Jung v. Matt, VMLY&R Poland, McCann Poland i FCB&theMilkman.

Nagrodą dla Ogilvy to drugi Lew dla polskich agencji - dzień wcześniej Brązowym Lwem nagrodzono agencję VMLY&R Poland za kampanię "Sztuka bez wstydu" zrealizowaną dla marki Durex.

Cannes Lions Festival trwa do najbliższego piątku.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy z Brązowym Lwem za kampanię "Buy my cancer"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Brawo!
0 0
odpowiedź
User
Hejka, super wpis. Ja właśnie wracam z randki, znalazłam oferty matrymonialne, było super!
Hejka, super wpis. Ja właśnie wracam z randki, znalazłam oferty matrymonialne, było super!
0 0
odpowiedź