Ofensywa telewizyjna Radia ZET
Ósmego stycznia rozpoczyna się nowa telewizyjna kampania reklamowa Radia ZET. Przygotowane spoty są animacjami, mającymi podkreślać główne cechy rozgłośni. Będą emitowane w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsat.
Celem nowej kampanii jest zakomunikowanie zmian zachodzących na antenie Radia ZET. Spoty będzie można zobaczyć w dwa najbliższe weekendy (8-10 i 15-17 stycznia br.).
Wraz z telewizyjną kampanią reklamową na stronie www.radiozet.pl rusza konkurs "Twoje Radio ZET". Słuchacze mają za zadanie nadsyłać przygotowane przez siebie krótkie filmiki nakręcone telefonem lub kamerą oraz zdjęcia, pokazujące czym jest dla nich Radio ZET. Nadesłane prace będą dostępne na stronie internetowej stacji. Nagrodą główną w konkursie jest wykorzystanie najlepszych materiałów w telewizyjnym spocie reklamowym, który zostanie wyemitowany w marcu br. w ogólnopolskiej telewizji.
Za kreację nowej kampanii reklamowej Radia ZET odpowiada agencja reklamowa TBWA. Spoty były tworzone w domach produkcyjnych: Lunapark oraz Televisor. Media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna Radia ZET