SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżony "Twój Styl" na 20. urodziny

Z okazji 20. urodzin miesięcznik "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) został odświeżony. Od lutowego wydania, który pojawił się w sprzedaży wczoraj, w magazynie pojawiły się nowe kolumny i rubryki oraz zmieniła się jego struktura.

W ramach zmian rozbudowana została znajdująca się na początku pisma część magazynowa, którą otwiera teraz wywiad "Cała ja" (zastąpił on portret reportażowy "Jej Styl"). W roku obchodów 20- lecia w tej części znaleźć będzie można także "Rozmowy 20 - lecia" (w tym numerze z Magdaleną Cielecka) oraz felieton gościnny (w lutym autorstwa Joanny Szczepkowskiej). W dziale "Magazyn" pojawiła się nowa rubryka "Wpisz do kalendarza" zawierająca informacje o najważniejszych terminach i najciekawszych imprezach w Polsce. Odświeżony został dział kulturalny, w którym pojawiły się m.in. autorskie recenzje i kolumna "Planeta Kobiet" z tematami z pierwszych stron światowych gazet. Dział modowy wzbogacony został m.in. o materiał "Za wielką modą" (jest to bogato ilustrowana opowieść o ludziach i miejscach wielkiej mody), autorskie kolumny stylistów "Mój wybór" i część poradnikową. W dziale "Zdrowie" pojawiły się duże raporty i reportaże, do działu "Psychologia" dodano tematy związane z seksem, a w dziale "Podróże" znaleźć można teraz autorskie reportaże z przewodnikiem po opisywanym miejscu (rubryka "Bagaż podręczny").

Na okładce lutowego wydania "Twojego Stylu" pojawił się specjalny znak graficzny z okazji 20-lecia magazynu, który będzie obecny we wszystkich tegorocznych wydaniach pisma oraz w komunikacji marketingowej tytułu.

Do lutowego numeru miesięcznika dołączono płytę DVD z filmem Woody'ego Allena "Vicky Cristina Barcelona". Wydanie lutowe ukazało się w objętości 226 stron, w nakładzie 320 tys. egz i cenie 11,95 zł.

Kampania wspierająca numer obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat), radio (RMF FM, RMF Classic, Radio Zet i Chilli Zet), internet (Interia.pl) oraz prasę ("Polityka", "Pani"). Za kreację odpowiadała agencja Happy Hours, a za zakup mediów - Mediaedge:CIA.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" w okresie od stycznia do października ub.r. wyniosła 241 998 egz.

Dołącz do dyskusji: Odświeżony "Twój Styl" na 20. urodziny

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misia
Szkoda, ale TS nudny, wtórny, robiony dla nie wiem kogo, chyba dla facetów. Zero pomysłów, lekkości, polotu. Myślę, że ludzie tam pracujący są bardzo znużeni swoją pracą. Dlatego co miesiąc te same twarze, co wszędzie. Okładki świąteczne od lat takie same i te same gwiazdeczki. Te same raporty, felietoniści też już wypaleni. Kiedyś TW odkrywał ludzi, wytaczał nurty, kreował modę, była w nim pasja. Dziś... Przewidywalny, beznadziejnie nudny. To cud, że ktoś to kupuję. Taka kasa idzie na jego promocję, pensje redaktorów, wierzę, że gdyby wprowadzono trochę nowej krwi, luzu, świeżości, sprzedawałby się zdecydowanie lepiej. Tylko komu na tym zależy?
odpowiedź
User
Misia
Szkoda, ale TS nudny, wtórny, robiony dla nie wiem kogo, chyba dla facetów. Zero pomysłów, lekkości, polotu. Myślę, że ludzie tam pracujący są bardzo znużeni swoją pracą. Dlatego co miesiąc te same twarze, co wszędzie. Okładki świąteczne od lat takie same i te same gwiazdeczki. Te same raporty, felietoniści też już wypaleni. Kiedyś TW odkrywał ludzi, wytaczał nurty, kreował modę, była w nim pasja. Dziś... Przewidywalny, beznadziejnie nudny. To cud, że ktoś to kupuję. Taka kasa idzie na jego promocję, pensje redaktorów, wierzę, że gdyby wprowadzono trochę nowej krwi, luzu, świeżości, sprzedawałby się zdecydowanie lepiej. Tylko komu na tym zależy?
odpowiedź
User
Tessa
Drętwa Pieńkowska bardzo zaniżyła poziom i tak już zostało.....
odpowiedź