Odra przekonuje, że "najlepiej razem"
Marka słodyczy Odra rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "Najlepiej razem". Akcję przygotowała grupa kreatywna Coollective.
Na kampanię składają się dwa spoty reklamowe. Pierwszy, 30-sekundowy, pokazuje sceny celebracji miłości, szczęścia, bliskości, których wspólnym mianownikiem jest słowo "razem".
Druga, dłuższa część spotu, w którym bohaterowie wzruszająco odpowiadają na pytania: „Czym jest dla Was bliskość”, „Co czujecie, gdy trzymacie się za ręce”, „Czym jest dla was przyjaźń”, „Czym jest dla was miłość”.
Akcja obejmuje promocje spotów na największych portalach o tematyce kobiecej, w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem działań w kanale digital jest reklama w magazynach kobiecych.
Za kampanię odpowiada grupa kreatywna Coollective.
Dołącz do dyskusji: Odra przekonuje, że "najlepiej razem"