1,72 mln widzów „O mnie się nie martw” w nowym paśmie. TVP2 zdecydowanym liderem rynku
Jedenasty sezon „O mnie się nie martw” pokazywany w nowym paśmie oglądało średnio 1,72 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż gromadziła dziewiąta odsłona pokazywana rok temu w piątkowe wieczory. Produkcja dała Dwójce pozycję zdecydowanego lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 13,90 mln zł.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 11” mogli oglądać w poniedziałki o godz. 21.50, w okresie od 16 września do 16 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,72 mln widzów, co przełożyło się na 14,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,98 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził odcinek z 16 grudnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,94 mln widzów.
Cały dziewiąty sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r. w piątki o godz. 20.45, oglądało średnio 1,84 mln osób, co przełożyło się na 12,49 proc. udziału w 4+, 9,40 proc. w 16-49 i 10,85 proc. w 16-59. Produkcja straciła 120 tys. widzów, ale wzrosły jej rynkowe udziały.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie był TVN, który nadawał wówczas gł. „Top model” i filmy fabularne, co dało stacji 10,64 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. filmy i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,34 proc.)., a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. „Teatr TV”; 2,93 proc.)
Wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była wiceliderem, a w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 11” wyniosły 13,90 mln zł. Dla porównania dziewiąta seria zarobiła z reklam 10,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Serial Dwójki „O mnie się nie martw” został przeniesiony do poniedziałkowego pasma wieczornego, ponieważ w piątkowym prime-time jesienią br. stacja pokazywała reaktywowany teleturniej „Czar par”. Z tego samego powodu Telewizja Polska do zupełnie innego pasma przeniosła również „Rodzinkę.pl” (sitcom ten można było oglądać w niedzielne popołudnia).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,72 mln widzów „O mnie się nie martw” w nowym paśmie. TVP2 zdecydowanym liderem rynku