Nowy program Anny Popek przegrywa z konkurencją
Nowy program Anny Popek - „Strefa gwiazd”, emitowany w niedzielne poranki w TVP 2, ogląda średnio 793 tys. widzów. To mniej niż w tym paśmie mają konkurencyjne stacje.
Po pięciu odcinkach nowy program Anny Popek "Strefa gwiazd" ma 10,68 proc. udziału w grupie 4+ (przed rokiem TVP 2 miała w tym paśmie 15,23 proc. udziału w rynku) oraz 9,72 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie dla portalu Wirtualnemedia.pl.
DATA | AMR | SHR% | SHR% |
10-10-2010 | 656919 | 9,37% | 8,84% |
17-10-2010 | 620771 | 9,34% | 8,19% |
24-10-2010 | 764340 | 10,57% | 11,70% |
31-10-2010 | 990057 | 12,45% | 8,43% |
07-11-2010 | 913206 | 11,99% | 11,24% |
średnio | 792331 | 10,86% | 9,72% |
TVP 2 w trakcie emisji „Strefy gwiazd” przegrywa z konkurencją. Na pierwszym znalazła się Telewizja Polsat z 1,17 mln widzów i 16,1 proc. udziału w rynku a tuż za nią TVN i TVP 1.
Data | AMR | SHR% |
POLSAT | 1174476 | 16,10% |
TVN | 1060358 | 14,53% |
TVP 1 | 1041370 | 14,27% |
TVP 2 | 792331 | 10,86% |
Nową propozycję programową TVP 2 oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 45 roku życia oraz mieszkańcy wsi.
Strefa Gwiazd | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 36,87% | 77 |
Kobiety | 63,13% | 122 | |
Wiek | 4-9 | 2,96% | 50 |
10-15 | 4,31% | 61 | |
16 - 19 | 1,84% | 32 | |
20 - 24 | 1,72% | 21 | |
25 - 29 | 6,88% | 77 | |
30 - 34 | 4,86% | 60 | |
35 - 39 | 6,04% | 85 | |
40 - 44 | 6,90% | 107 | |
45 - 49 | 11,87% | 167 | |
50 - 54 | 13,16% | 159 | |
55 - 59 | 9,08% | 120 | |
60+ | 30,40% | 156 | |
Wlk. miasta | Wieś | 46,81% | 120 |
< 50 tys. | 21,65% | 90 | |
50-100 tys. | 6,49% | 76 | |
100-200 tys. | 7,38% | 92 | |
> 200 tys. | 17,67% | 87 | |
Zawód | Top management | 5,63% | 72 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,57% | 87 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 24,47% | 121 | |
Emeryci | 39,45% | 158 | |
Inni | 17,88% | 55 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 56,25% | 122 |
Średnie | 26,12% | 88 | |
Wyższe | 10,37% | 91 | |
Inne | 7,26% | 56 |
„Strefa gwiazd” to podsumowanie wydarzeń tygodnia z życia gwiazd, mody oraz imprez. Magazyn prowadzony przez Annę Popek jest obecny na antenie od 10 października br. (emisja w niedziele o 9.05).
Dołącz do dyskusji: Nowy program Anny Popek przegrywa z konkurencją
a na Polsacie są wtedy chyba gumisie :D