Nowy gracz na rynku audytu mediowego
We wrześniu na polskim rynku pojawi się nowy gracz - firma Media Audits z Wielkiej Brytanii, która połączy się z Media Check Point, jednym z pierwszych niezależnych audytorów i doradców mediowych, który pojawił się w Polsce w 2004 roku.
Nowopowołana firma, Media Audits Polska, zaoferuje polskim klientom kompleksową obsługę w zakresie audytu wydatków reklamowych w mediach. Arkadiusz Marszałek, dyrektor zarządzający Media Check Point, poprzez połączenie swojej firmy z siłami światowego lidera rynku audytu mediowego dąży do realizacji dwóch celów: zdobycia pozycji największego i najbardziej wiarygodnego audytora mediowego w Polsce, który już dziś, poprzez 20 klientów, obsługuje około 10 proc. polskiego rynku mediowego. Zależy mu również na stworzeniu kompleksowej oferty i wyznaczenia nowego standardu usług w tej branży. Media Audits jako firma o światowym zasięgu wnosi dużą bazę klientów, doświadczenie i profesjonalne zaplecze techniczno-informatyczne. Natomiast głównym atutem Media Check Point jest znajomość lokalnego rynku mediów, niezbędna do odniesienia sukcesu w nowej, rozwijającej się branży audytu mediowego. Wyróżnikiem na tle polskiej konkurencji będzie to, iż Media Audits Polska zajmie się audytem wydatków reklamowych w sposób kompleksowy i wielowymiarowy, kładąc nacisk na pełną wiarygodność i przejrzystość oraz dialog z pozostałymi stronami uczestniczącymi w tym procesie.
Media Audits została założona w 1976 r., i w chwili obecnej ma swoje oddziały w 13 krajach europejskich oraz w Stanach Zjednoczonych. Media Audits to zespół 150 pracowników, którzy pracują dla ponad 400 klientów.
Media Check Point jest jednym z pierwszych niezależnych audytorów i doradców mediowych, który pojawił się w Polsce w 2004 roku. Spółka została założona przez Arkadiusza Marszałka, osobę o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w domu mediowym oraz po stronie jednego z największych reklamodawców na polskim rynku.
Dołącz do dyskusji: Nowy gracz na rynku audytu mediowego