Nowe szaty "Metra"
Bezpłatny dziennik "Metro" (wydawany przez Agorę") zmienia makietę.
Odmienione „Metro” z nową makietą zaprojektowaną przez Magdalenę Mamajek-Mich, dyrektor artystyczną „Metra", ukaże się 16 października.
Joanna Parczyńska, wydawca "Metra", tłumaczy ten ruch "potrzebami rynku czytelniczego i ogłoszeniowego" oraz "dorastaniem tytułu". Odmienione "Metro" ma publikować więcej informacji z kraju i ze świata.
Tymczasem Rafał Mathiak, dotychczas kierownik sprzedaży ds. regionów, obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży Metra.
Mathiak będzie odpowiedzialny za rozbudowę działu handlowego „Metra” i rozwój oferty reklamowo - ogłoszeniowej. Będzie mu podlegać dział sprzedaży klientów strategicznych i bezpośrednich w Warszawie oraz przedstawiciele regionalni w 7 największych miastach w Polsce.
Rafał Mathiak przez 8 lat był związany z „Gazetą Wyborczą". Zaczynał w 1998 roku w olsztyńskim oddziale „Gazety" jako handlowiec, a później kierownik sprzedaży. Następnie zajmował się w Warszawie sprzedażą do wydań lokalnych „Gazety". W 2002 rozpoczął współpracę z klientami strategicznymi w Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, później pracował jako key account manager w Dziale Klientów Strategicznych „Gazety Wyborczej". W maju 2006 dołączył do zespołu „Metra" zajmując stanowisko kierownika sprzedaży ds. regionów. Od października 2006 - dyrektor sprzedaży „Metra”.
Dołącz do dyskusji: Nowe szaty "Metra"