Nowe spoty w kampanii „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” (wideo)
Rusza trzecia odsłona kampanii społecznej „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”. Akcję przygotowały agencja Sparing Communication Group oraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
W nowych spotach wykorzystywanych w kampanii „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” 30-letni Paweł opowiada, jak w wypadku samochodowym spowodował śmierć innego człowieka. Cały przekaz informuje o przyczynach oraz psychicznych, społecznych i prawnych następstwach tej tragedii.
W poprzedniej odsłonie akcji również wypowiadali się sprawcy tragicznych wypadków drogowych (więcej na ten temat). Kampania – rozpoczęta w sierpniu br. – ma przez prezentację autentycznych bohaterów i historii kształtować u odbiorców odpowiednie postawy i zachowania w ruchu drogowym.
W ramach obecnej odsłony akcji spoty są emitowane od początku listopada w telewizji (TVP, TVN, Polsat) oraz radiu (stacje z grup Eurozet, RMF FM, Time i Audytorium 17). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Sparing Communication Group, a zakupem mediów we własnym zakresie zajmuje się Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Dołącz do dyskusji: Nowe spoty w kampanii „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” (wideo)