SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe reklamy Play: zasięg z Wojewódzkim, doładowania z WOŚP (wideo)

Rozpoczęły się dwie kampanie reklamowe sieci Play. Kuba Wojewódzki promuje jej zasięg, a sieć zachęca do korzystania ze specjalnej taryfy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Działania przygotowały firmy Grey Group, Mediacom, K2, Prime Time i Orka.

Kampania z Kubą Wojewódzkim podkreśla, że Play - dzięki współpracy roamingowej z operatorami sieci Plus i Orange - zapewnia swoim użytkownikom jeszcze większy zasięg. W reklamie Wojewódzki przekonuje się o tym, kiedy gubi się na takim pustkowiu, gdzie nawet on nie jest znany, a mimo to nadal jest w zasięgu Play.

Przypomnimy, że sieć reklamowała już swój zasięg dwa lata temu - co ciekawe, w podobnej, zimowej stylistyce (obejrzyj ten spot).
 




Z kolei kampania Play związana z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy informuje, że teraz w wybranych taryfach na kartę można po wykupieniu startera wysłać darmowy SMS aktywujący usługę, w ramach której 5 proc. każdego doładowania przekazywane jest na działania prowadzone przez WOŚP. Przypomnijmy, że Play jest od niedawna głównym sponsorem Fundacji WOŚP, a w spocie sieci emitowanym przy okazji tegorocznego finału Orkiestry wystąpił Jurek Owsiak (zobacz to).



Zresztą w nowym spocie występują bohaterowie znani z tego poprzedniego - zakonnice w kościele, harleyowcy w warsztacie motorowym i młode dziewczyny w kawiarni. Kampania ma przypominać, że wspieranie inicjatyw prowadzonych przez WOŚP jest możliwe nie tylko w czasie jej finału, ale przez cały rok.

Kreację obu kampanii przygotowała agencja Grey Group, reklamy internetowe stworzyła agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Prime Time, a ich postprodukcją zajęła się firma Orka.

Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy Play: zasięg z Wojewódzkim, doładowania z WOŚP (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cuda cuda
Jak można brać do reklamy Wojewódzkiego, który sam o sobie mówi że pajacuje. Kuba jest góru dla dzieci, a dla dorosłych, którzy pracują i mają kasę - wiejskim pozerkiem, irytującym erotomanem i zdeklarowanym tuskopatą?
Autor pomysłu albo dostaje od niego kasę, albo jest niemądry... Bez urazy. Dziwne pomysły....
odpowiedź
User
ekspert
reklama reklamą, ale zasięg Play dalej tragiczny....
odpowiedź
User
lol
Początek reklamy trochę nie trafiony... większość telefonów ma GPS ;)
odpowiedź