Nowe reklamy Play: zasięg z Wojewódzkim, doładowania z WOŚP (wideo)
Rozpoczęły się dwie kampanie reklamowe sieci Play. Kuba Wojewódzki promuje jej zasięg, a sieć zachęca do korzystania ze specjalnej taryfy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Działania przygotowały firmy Grey Group, Mediacom, K2, Prime Time i Orka.
Kampania z Kubą Wojewódzkim podkreśla, że Play - dzięki współpracy roamingowej z operatorami sieci Plus i Orange - zapewnia swoim użytkownikom jeszcze większy zasięg. W reklamie Wojewódzki przekonuje się o tym, kiedy gubi się na takim pustkowiu, gdzie nawet on nie jest znany, a mimo to nadal jest w zasięgu Play.
Przypomnimy, że sieć reklamowała już swój zasięg dwa lata temu - co ciekawe, w podobnej, zimowej stylistyce (obejrzyj ten spot).
Z kolei kampania Play związana z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy informuje, że teraz w wybranych taryfach na kartę można po wykupieniu startera wysłać darmowy SMS aktywujący usługę, w ramach której 5 proc. każdego doładowania przekazywane jest na działania prowadzone przez WOŚP. Przypomnijmy, że Play jest od niedawna głównym sponsorem Fundacji WOŚP, a w spocie sieci emitowanym przy okazji tegorocznego finału Orkiestry wystąpił Jurek Owsiak (zobacz to).
Zresztą w nowym spocie występują bohaterowie znani z tego poprzedniego - zakonnice w kościele, harleyowcy w warsztacie motorowym i młode dziewczyny w kawiarni. Kampania ma przypominać, że wspieranie inicjatyw prowadzonych przez WOŚP jest możliwe nie tylko w czasie jej finału, ale przez cały rok.
Kreację obu kampanii przygotowała agencja Grey Group, reklamy internetowe stworzyła agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Prime Time, a ich postprodukcją zajęła się firma Orka.
Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy Play: zasięg z Wojewódzkim, doładowania z WOŚP (wideo)
Autor pomysłu albo dostaje od niego kasę, albo jest niemądry... Bez urazy. Dziwne pomysły....