SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Nowe logo to dopiero początek" w kampanii Sarniego Stoku

W prasie, internecie i na outdoorze ruszył pierwszy etap kampanii promocyjnej zapowiadającej ponowne otwarcie centrum handlowego Sarni Stok w Bielsku Białej. Akcję we współpracy z DTZ, zarządcą nieruchomości, przygotowały firmy Effectica, Red Lemon i Imago Public Relations.

W czerwcu br. rozpoczęto prace, w wyniku których centrum handlowe Sarni Stok zostanie rozbudowane o ponad 3 tys. m2 oraz zyska nowych najemców, wystrój wnętrz i elewacje, a także przearanżowaną strefę gastronomiczną. Jednocześnie prowadzone są zintegrowane działania obejmujące m.in. odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej, nowy serwis www i kampanię marketingową.

Pod hasłem "Nowe logo to dopiero początek” prowadzony jest pierwszy etap kampanii promocyjnej. Akcja obejmuje publikacje i reklamy prasowe, działania w internecie (nowy serwis www i fanpage na Facebooku) oraz outdoor.

Odświeżone logo Sarniego Stoku zyskało nowy charakter, a zastosowana kolorystyka wykorzystuje barwy naturalne.

Nowy serwis www centrum handlowego działa pod dotychczasowym adresem www.sarnistok.pl i jest dostępny w czterech wersjach językowych (polski, angielski, czeski i słowacki).

W kolejnych etapach kampanii mają pojawić się marki, które poszerzą dotychczasową ofertę Sarniego Stoku oraz szczegóły związane z imprezą otwarciową. Kulminacja działań marketingowych ma nastąpić w dniu otwarcia centrum handlowego po zakończeniu prowadzonych prac związanych z rozbudową i remodellingiem. W programie wydarzenia, które zorganizuje Pro Signum – Studio Promocji Skutecznej, mają znaleźć się m.in. pokazy laserowe, muzyka na żywo oraz konkursy. Finał kampanii nastąpi 21 listopada br.

Za projekt nowego logo Sarniego Stoku i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Effectica. Autorem nowej witryny jest agencja reklamowa Red Lemon. Doradztwo w zakresie komunikacji rozbudowy oraz media relations Sarniego Stoku prowadzi agencja Imago Public Relations. Za planowanie i zakup mediów oraz koordynację działań w ramach całej kampanii odpowiada dział marketingu zarządcy nieruchomości.

Proces rozbudowy oraz remodelling centrum handlowego Sarni Stok prowadzi firma Acteeum Central Europe. Za proces rekomercjalizacji obiektu towarzyszący procesom rewitalizacji i rozbudowy odpowiada firma DTZ, która jest również zarządcą nieruchomości. Właścicielem obiektu jest fundusz PFCE, zarządzany przez CBRE Global Investors.

Dołącz do dyskusji: "Nowe logo to dopiero początek" w kampanii Sarniego Stoku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl