Nowa reklama Coca-Coli w kampanii „Podziel się radością” (wideo)
Do emisji trafił nowy spot Coca-Coli w ramach letniej kampanii „Podziel się radością”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i RC2.
Nowa reklama Coca-Coli pokazuje wakacyjne przygody dwóch przyjaciół, którym ten napój oraz znajdujące się obecnie na jego opakowaniach popularne imiona i ksywki pomagają nawiązywać przyjaźnie i świetnie się bawić w letniej scenerii. To kolejny spot wspierający akcję „Podziel się radością” - trwającą od maja, a zaplanowaną do końca sierpnia (przeczytaj więcej i zobacz poprzednią reklamę).
W ramach kampanii największe miasta odwiedzają specjalne ciężarówki, w których przygotować można puszki Coca-Coli z wybranym przez siebie imieniem lub ksywką (więcej na ten temat).
Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, za działania w internecie odpowiadają agencje K2 i Next, media kupił dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Coca-Coli w kampanii „Podziel się radością” (wideo)