Nowa oferta reklamowa Interia.pl
Zmiany w reklamie w Interia.pl
Interia.pl wprowadziła zmiany w ofercie reklamowej portalu (http://reklama.interia.pl/). Do akceptowanych na całym świecie standardów rynkowych dostosowane zostało m.in. nazewnictwo poszczególnych form reklamowych. Do bardziej ogólnych kategorii trafiły, występujące dotychczas osobno, takie produkty reklamowe jak super skyscraper, out super-skyscraper, super pop-up i super pop-under. Pozwoliło to na uproszczenie cennika i zwiększenie jego przejrzystości, ułatwiając planowanie i zakup przestrzeni reklamowej.
Do standardowej oferty Interia.pl zostały wprowadzone dwie nowe pozycje: Expand Billboard oraz Brandmark. Expand Billboard to interaktywny megabanner o wymiarach 750x100 pikseli oraz pojemności do 20 KB, który po najechaniu przez użytkownika kursorem rozwija się do wymiarów 750x300 pikseli. Z kolei brandmark to reklama graficzna w formie okna pop-up, która może mieć dowolny kształt, wyświetlana jest "na wierzchu" okna przeglądarki i którą użytkownik może przesuwać w obrębie tego okna.
Inne zmiany w cenniku obejmują m.in. dodatkową, 3-miesięczną opcję pozycjonowania, zmianę cen za poszczególne rodzaje mailingu, w tym uproszczenie zwyżek za mailing kierowany (targetowany) i modyfikację oferty czatu sponsorowanego na uwzględniającą obecnie także kampanię promującą czat. Znacznie poszerzona została oferta sponsorska portalu, która obecnie pozwala na lepszą wizualizację marki reklamodawcy w oparciu o bardziej zróżnicowane formy obecności na stronach serwisu.
W nowym cenniku serwisy podzielone zostały na trzy odrębne kategorie cenowe. Niewielkie zmiany wprowadzone zostały także w odniesieniu do poziomu samych cen. Obniżone zostały ceny niektórych, najbardziej podstawowych form reklamowych, nieznacznie wzrosły natomiast koszty zakupu reklam dużych, o bardziej inwazyjnym dla użytkownika charakterze.
Zmiany w cenniku produktów reklamowych zaczynają obowiązywać od 15 października 2003 r.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta reklamowa Interia.pl