Nowa naczelna „National Geographic” chce postawić na rozwój „Travelera”
Agnieszka Franus, nowa szefowa „National Geographic Polska” i „National Geographic Traveler” (Wydawnictwo Burda), postawi mocniej na rozwój tego drugiego tytułu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Franus zastąpiła na stanowisku Martynę Wojciechowską, która po dziesięciu latach odeszła z Wydawnictwa Burda, żeby objąć stanowisko dyrektor programowej Travel Channel (Grupa TVN).
- To jest nowe, specjalnie utworzone stanowisko - informuje Wirtualnemedia.pl Lidia Zagórska, zastępca szefowej zespołu PT Grupy TVN. Wojciechowska będzie odpowiedzialna za strategię programową oraz długofalowy rozwój stacji.
Odejście Martyny Wojciechowskiej przyjęto w Burdzie ze spokojem. - To był najlepszy czas na zmianę. Martyna pracowała dla nas już od dekady, jesteśmy jej wdzięczni za wszystko, co w tym czasie zrobiła dla pisma. Teraz postanowiła podjąć nowe wyzwania zawodowe. Jestem bardzo spokojna o markę „National Geographic Polska”, gdyż przekazujemy pismo w ręce długoletniej zastępczyni Martyny - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Edyta Pudłowska, dyrektor zarządzająca w Wydawnictwie Burda.
Agnieszka Franus była zastępczynią Martyny Wojciechowskiej dziesięć lat, wicenaczelną w „National Geographic” prawie 12 lat. - Będę starała się przede wszystkim rozwijać markę „Traveler”. Koniecznością jest stawianie na takie pisma, jeśli chce się w pełni zrozumieć otaczający nas świat - mówi Wirtualnemedia.pl Franus.
Agnieszka Franus deklaruje też zachowanie dotychczasowej linii pism i nie ingerowanie na razie w politykę kadrową. - Przez jakieś trzy miesiące nie będę miała zastępcy. Po tym czasie albo wyznaczę kogoś z zespołu, albo zatrudnimy osobę z zewnątrz; ta kwestia pozostaje otwarta - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Nowa naczelna „National Geographic” chce postawić na rozwój „Travelera”