Nowa kampania PLL LOT
LOT wykorzystuje upadek Air Polonii do swojej kampanii
W środę ruszyła najnowsza kampania PLL LOTbłyskawicznie przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy. W najnowszejkampanii, która powstała w ciągu jednego dnia i potrwa tydzień, obejmującswoim zasięgiem prasę i radio zastosowano komunikację dwutorową.
Część reklam utrzymana jest w wymowie uznaniowej dla osiągnięć pioniera taniego latania w Polsce - linii Air Polonia (przykładem layout z Gazety Wyborczej - "Pionierzy mają najtrudniej. Ale bez nich nie ma zmian najlepsze."). Doceniając wyzwanie rzucone innym przewoźnikom przez pierwszą tanią linię lotniczą w Polsce, PLL LOT wyrażają szacunek konkurentowi, który przyczynił się do zmiany oblicza rynku przewozów lotniczych w naszym kraju.
W innych layoutach dominują treści promocyjne - podkreślona została korzystna cenowo oferta PLL LOT (przykładem layout z Faktu: "Przeleciałeś się na taniej linii? Lepiej polecieć LOTem."). Kreację pod kierunkiem Ewy Zaborowskiej i Robina Weeksa przygotowali Iwona Czewinska, Jacek Dyga i Arek Pawlik.
Plan mediowy wygląda następująco: prasa (w dniach 8-14 grudnia) obejmuje 5 tytułów - Życie Warszawy, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Fakt, Super
Express. Radio (w dniach 9-15 grudnia) obejmie dwie stacje - RMF FM i Radio Zet. Zaplanowaniem mediów, w równie rekordowym czasie zajął się MindShare.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania PLL LOT