Nowa kampania LOT
W piątek 13 października rozpoczyna się nowa kampania LOT informująca o stałych cenach połączeń do różnych miast europejskich.
Kampania przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy jest kontynuacją zapoczątkowanej w 2005 roku linii kreatywnej „Ptaki”.
Bohaterami filmów animowanych oraz layoutów prasowych i animacji internetowych są dobrze znane z wcześniejszych kampanii antropomorfizowane ptaki. Tym razem główne role grają: rodzina Gołębi, Sowa i Kiwi oraz Sójka i Wróbel. Wszyscy oni są niezwykle zaskoczeni znakomitą ofertą LOT, która inspiruje do podróży i jest konkurencyjna do ich własnych skrzydeł. Elementem kampanii jest również konkurs SMSowy, w którym uczestnicy mogą wygrać darmowe bilety lotnicze do miast europejskich.
Ze strony LOT za kampanię odpowiada Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu i Produktu oraz Katarzyna Siekierzyńska szef działu Działu Promocji i Reklamy i Aleksandra Piórkowska – Wiener, Główny Planista oraz Kinga Elbe, Specjalista ds. Marketingu.
Kreację dla Klienta przygotował zespół Robina Weeksa, Dyrektora Kreatywnego Gruppa66 Ogilvy. Za obsługę Klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj (Group Account Director) w składzie Tomasz Smaczny (Account Supervisor) oraz Diana Kłak (Account Executive). Spoty reklamowe zostały przygotowane w Domu Produkcyjnym Design Direct pod kierownictwem Ani Lewczuk.
Gruppa66 Ogilvy współpracę z LOT rozpoczęła się w 2000 roku, wspólnie zrealizowaną kampanią „Sydney 2000” informującą o tym, że LOT jest sponsorem polskiej ekipy olimpijskiej. Od tego czasu agencja obsługuje markę LOT w pełnym zakresie na rynku polskim i poza granicami kraju na 16-tu rynkach zagranicznych.
Kreację zobaczymy w TV, prasie oraz internecie.
Dom mediowy: Zenith Optimedia
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania LOT