Nowa jakość w badaniach Outdooru
Spółka Polskie Badania Outdooru powołana
Powołanie spółki jest zwieńczeniem wielomiesięcznych prac nad stworzeniem projektu badawczego, który może stać się standardem dla firm reklamy zewnętrznej, domów mediowych i agencji reklamowych.
"Bardzo zależy nam na tym, aby rynek otrzymał tak długo oczekiwane narzędzie, jakim jest ujednolicony standard badań reklamy zewnętrznej. Dlatego projekt ten jest dla nas kluczowy" - mówi Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland.
Dane o wartości kampanii będą dostępne od połowy marca. Od kwietnia klienci będą mogli kampanie autoryzować na platformie internetowej PBO, gdzie uzyskają certyfikat autoryzacyjny, potwierdzający wartość kampanii zakupionej u udziałowców spółki.
Prezesem Zarządu Spółki został Waldemar Kruk, w skład Rady Nadzorczej weszli Piotr Parnowski (Przewodniczący RN), Kalina Janicka, Anna Nowakowska-Godun oraz Sławomir Jędrzejewski .
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa jakość w badaniach Outdooru