Nowa agencja badająca użyteczność serwisów internetowych
Yuux - tak nazywa się nowa agencja badawcza stworzona w ramachgrupy Omnigence, która wyspecjalizowana jest w badaniachużyteczności serwisów internetowych.
Agencja powstała w konsekwencji rozwoju rynku interaktywnego,który coraz większe znaczenie przykłada do działań strategicznych.- Inwestycja w badania użyteczności jest konsekwencja rozwojurynku. Na rozwiniętych rynkach zazwyczaj najpierw się bada, apóźniej przechodzi do fazy produkcyjnej. I jest to sensownerozwiązanie - mówi Paweł Haltof, research director w nowejagencji..
Yuux oferuje klientom swoje usługi w trzech kategoriach: badanianowych serwisów, badania rozwojowe serwisów oraz konsulting istrategia. Agencja zakresie badań serwisów mobilnych iinternetowych stosuje unikatową metodologię, w której kluczową rolęodgrywa usability oraz nastawienie na user experience. Yuux jakopierwsza agencja badawcza w naszym kraju zajmuje się badaniemaplikacji internetowych oraz mobilnych równolegle trzema dostępnymimetodami: testami z użytkownikami, eye trackingiem oraz audytamiekspertów i konsultacjami specjalistów. Dodatkowo oferujeeksperymentalną metodę neurobadań.
Na razie Yuux jako osobna marka działa w ramach grupy Omnigence,ale po osiągnięciu pewnego poziomu dojrzałości ma zostać szybkoprzekształcona w spółkę. Za obszar news business w agencjiodpowiada Przemysław Broniszewski, wcześniej pracujący w dzialemarketingu B2C i sprzedaży B2B sieci Orange. Zespół agencji liczy wtej chwili 13 osób.
Dołącz do dyskusji: Nowa agencja badająca użyteczność serwisów internetowych