Nordea reklamuje kredyt mieszkaniowy z przyjaznym oprocentowaniem(wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w Nordea Banku.Akcja obejmuje telewizję, internet i BTL.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego wNordea Banku podkreśla, że ta oferta zapewnia przyjazneoprocentowanie, niską ratę i szeroki wybór walut. Akcja informujerównież, że bank otrzymał w bieżącym roku wyróżnienie zaprzyjazność w rankingu "Newsweeka". W 30-sekundowym spocietelewizyjnym występuje Tony Hyyryläinen - ambasador reklamowyNordea Banku znany z programu "Europa da się lubić". Kampania jestskierowana do mieszkańców dużych miast z wyższym lub średnimwykształceniem i dochodami przewyższającymi przeciętne.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2 i stacjetematyczne, m.in. TVN24, TVN7 i kanały Discovery), internecie(odświeżone serwisy banku, portale ogólne i strony tematyczne) orazoddziałach Nordea Banku (wyklejki, plakaty, ekrany bankomatów iwyciągi z nich). Kreację kampanii - zaplanowanej do 8 listopada -przygotowały agencje Hand Made i Genero (internet), natomiastzakupem mediów zajęły się domy mediowe MPG (media tradycyjne) iMedia Contacts (internet).
Dołącz do dyskusji: Nordea reklamuje kredyt mieszkaniowy z przyjaznym oprocentowaniem(wideo)
http://kredyt-niskie-oprocentowanie.blogspot.com