Nokia uruchomiła kampanię promującą N96
W środę Nokia uruchomiła w Wielkiej Brytanii kampanię reklamowąpromującą wprowadzenie na tamtejszy rynek najnowszego smartfonafirmy z serii N.
Kampanię pod nazwą 'Connected Fusion', która ma skupiać się naaparacie 5 megapikseli oraz możliwościach w zakresie gier i treściwideo telefonu N96, przygotowała agencja Lowe London - informujeserwis Brand Republic.
Większość działań w ramach kampanii ma koncentrować się natelewizji i internecie. Jak twierdzi Will Harris, dyrektor ds.marketingu w brytyjskim oddziale Nokii, zostanie ona przeprowadzonaw tym samym stylu co poprzednie promujące telefony z serii N, czyli"mrocznym, zmiennym i mocnym".
Premierze telefonu towarzyszy uruchomienie przez Nokię mobilnegokanału telewizyjnego o nazwie Capsule 96. Brytyjscy użytkownicy N96mogą począwszy od 1 października pobierać programy z ekskluzywnymitreściami rozrywkowymi pod adresem www.nokia.co.uk/n96.
Każdy z programów w ramach kanału będzie trwał 96 sekund. Będąone oferowały treści z takich kategorii jak motoryzacja, moda,gadżety, komedia, dom oraz kultura, a nowe odcinki będą pojawiałysię co tydzień do końca listopada.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nokia uruchomiła kampanię promującą N96