Nowy Nissan X-Trail reklamowany jako „partner rodzinnych wyzwań” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Nissan X-Trail. Akcja jest realizowana pod hasłem „partner rodzinnych wyzwań”.

Spot z kampanii pokazuje, jak mężczyzna zjeżdża nowym modelem Nissana X-Trail ze zbocza górskiego jednocześnie ze swoimi dziećmi, które poruszają się na deskach. Reklama podkreśla, że promowany samochód ma inteligentny napęd 4x4, silnik Diesla 2.0 DCI o mocy 177KM, jest też wyposażony w bezdotykowo sterowaną klapę bagażnika oraz, opcjonalnie, siedem miejsc.
Reklamy informują również, że nowy Nissan X-Trail obecnie jest dostępny już od 984 zł miesięcznie, oraz zachęcają do odbycia jazdy próbnej.
Kampania jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Za obsługę marki Nissan w zakresie kreacji i adaptacji reklam odpowiada w Polsce agencja TBWA.
Dołącz do dyskusji: Nowy Nissan X-Trail reklamowany jako „partner rodzinnych wyzwań” (wideo)