„Niezniszczalni” w National Geographic Channel
Kanał National Geographic Channel rozpoczął kampanię promocyjną serii dokumentalnej “Niezniszczalni”, która od poniedziałku nadawana jest na antenie stacji.
Działania prowadzone są na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland (FOX Life, FOX, National Geographic Channel, Nat Geo Wild), w prasie (“Playboy”, “Gazeta Telewizyjna”, “Fakt TV”, “Super Express TV” oraz “Tele Magazyn”) i internecie (pakiety Arbomedia, efakt.pl, newsweek.pl, Wirtualna Polska, tvn player, ipla, Facebook, Myspace, działania SEM w ramach Google i YouTube).
Dodatkowo, na Facebooku pojawiła się aplikacja konkursowa „Niezniszczalny to TY”, która ma zachęcać użytkowników do opisywania własnych szalonych i czasami niebezpiecznych doświadczeń. Zadaniem uczestników jest nagranie i umieszczenie w aplikacji, filmu pod tytułem “Niezniszczalny to ja”, w którym opowiada się o swojej przygodzie. Każdy film trafia do rankingu i jest oceniany przez innych użytkowników.
Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, media zakupił MediaCom, zaś aplikację konkursową przygotowała agencja Mint Media.
„Niezniszczalni” to 10 historii osób, które zajrzały śmierci w oczy ale cudem udało im się przeżyć. W programie między innymi zobaczymy: skoczka spadochronowego, który spadł z wysokości ok. 5 km, helikopter rozpadający się na pół wysoko nad miastem, SUV który przetoczył się nad przechodniem, opiekuna zwierząt w ZOO zaatakowanego przez głodne lwy i turystę ściągniętego z brzegu przez fale na Hawajach.
Dołącz do dyskusji: „Niezniszczalni” w National Geographic Channel