Niewidzialna bieda w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaczęło kampanię promującą zbiórkę pieniędzy na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Akcję w mediach przygotowały i realizują firmy Ogilvy&Mather Advertising i MediaVest.
Nowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce zachęca do przesyłania charytatywnych SMS-ów o treści POMAGAM na numer 74 565 (taki SMS kosztuje 4zł + VAT, można go wysłać z sieci Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus). W ten sposób wspiera się akcję fundowania szkolnych wyprawek i zajęć edukacyjnych dla opuszczonych i osieroconych dzieci. SMS-ową zbiórkę od strony technicznej obsługuje firma Digital Virgo.
Spot i layouty wykorzystywane w kampanii pokazują, że biedne dzieci z powodu swojego ubóstwa są nieraz skazane na izolację i szykany ze strony rówieśników.
Kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje działania w telewizji (TVN i TVP), kinach (sieć Cinema City), prasie, radiu, oraz internecie (gazeta.pl, o2.pl, interia.pl, strony z sieci Ad-Vice, fotka.pl, filmweb.pl, serwisy G+J Polska, familie.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy&Mather Advertising, spot telewizyjny wyreżyserował Jan Macierewicz, a zdjęcia do reklam prasowych wykonał Jan Kriwol. Przy pozyskiwaniu i planowaniu mediów Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce współpracuje z domem mediowym MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Niewidzialna bieda w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)