Sprzedaż „Newsweeka” w czerwcu wzrosła o 3 proc.
W czerwcu 2023 r. sprzedaż tygodnika „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) była wyższa o 3 proc. w porównaniu z czerwcem 2022 roku. W ciągu roku dystrybucja pisma została poszerzona o sieci dyskontów Lidl i Biedronka.
Według danych Ringier Axel Springer Polska, średnia sprzedaż wydania “Newsweeka” w czerwcu 2023 r. wyniosła 62 300 egz., co dało wzrost o 3 proc. w porównaniu do czerwca 2022 r. W czerwcu br. największym zainteresowaniem czytelników cieszyło się wydanie 25/2023 (19-25 czerwca 2023). Łączna sprzedaż tego numeru wyniosła 64 tys. egz.
- Mam zaszczyt kierować grupą znakomitych profesjonalistów, którzy swoją codzienną pracą sprawiają, że „Newsweek” jest czołowym tygodnikiem opinii, który wciąż cieszy się uznaniem czytelników, zarówno tych preferujących tradycyjną, papierową wersję naszego pisma, jak i tych wybierających subskrypcję cyfrową. Jako redakcja z nieustającą pasją opisujemy dla nich zmieniającą się Polskę i wiat. Sami także się zmieniamy, aby nadążać i podążać za oczekiwaniami naszych czytelników. To oni są dla nas najważniejsi – mówi Tomasz Sekielski, redaktor naczelny "Newsweeka".
Tomasz Sekielski szefem "Newsweeka" od lipca
Sekielski kieruje tygodnikiem od lipca ub.r. Zastąpił Tomasza Lisa, który rozstał się z Ringier Axel Springer Polska w drugiej połowie maja ub.r.
Obecnie “Newsweek” można nabyć w większości kiosków i salonów prasowych w Polsce, w tym w sieciach Biedronka i Lidl, które w ostatnich latach rozwijały ofertę prasy drukowanej. Rekompensuje to spadającą liczbę tradycyjnych kiosków, których liczba z roku na rok maleje. Ruchowi przez 2022 r. ubyło ich aż 20 proc. - na koniec ub.r. sieć jego kiosków liczyła 814.
“Newsweek” można także prenumerować w formie prasowej w kilku wariantach cykliczności, a każdy z nich zawiera dostęp do subskrypcji cyfrowej w pakiecie Onet Premium.
Z danych PBC wynika, że w całym 2022 r. sprzedaż wydania „Newsweeka” wyniosła 62 429 egz., co dało mu trzecie miejsce na rynku tygodników opinii za “Polityką” i “Gościem Niedzielnym”.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Newsweeka” w czerwcu wzrosła o 3 proc.