newonce.sport z aplikacją mobilną, chce wprowadzić opłaty za treści
Działający od prawie roku newonce.sport (należy do grupy newonce.media) zyskał nową odsłonę www oraz aplikację mobilną na Androida i iOS. Wydawca wiosną przyszłego roku zamierza wprowadzić na platformie płatny, subskrypcyjny dostęp do treści.
Aplikacja mobilna newonce.sport zawiera artykuły, autorskie treści wideo, audycje z pasma sportowego newonce.radio oraz podcasty. Użytkownicy mogą obserwować ulubionych autorów (wszystkie typy treści przez nich tworzonych) oraz zapisywać je na później.
- Zdajemy sobie sprawę z tego, jak konkurencyjny jest rynek treści sportowych w Polsce. Od początku istnienia portalu z założenia nie byliśmy newsowi i nie na tym chcieliśmy budować nasz wyróżnik rynkowy. Mamy świadomość, że ilość i długość podawanych przez nas treści jest naprawdę duża. Dlatego też, słuchając komentarzy użytkowników, chcieliśmy w możliwie prosty i przejrzysty sposób przeprowadzić ich przez świat newonce.sport - komentuje Piotr Pietrzak, business owner newonce.sport.
newonce.sport szykuje ofertę subskrypcyjną
- Pionierskość i otwartość na odważne decyzje biznesowe od zawsze były w DNA newonce.media. Dlatego też przyglądamy się bardzo poważnie możliwości przekształcenia newonce.sport w płatny serwis subskrypcyjny - informuje Michał Michalski, CEO newonce.media.
- Jesteśmy przekonani, że odbiorca jakościowych treści w obszarze sportu, oferowanych przez naszą platformę, jest przygotowany na tego typu rozwiązanie. Chcemy być gotowi na drugi kwartał 2021 roku, aby pełną użyteczność zaproponować subskrybentom w trakcie zbliżających się piłkarskich mistrzostw Europy oraz igrzysk olimpijskich - zapowiada.
Aplikacja mobilna newonce.sport jest dostępna od wtorku w wersjach na Androida i iOS.
W drugiej połowie października serwisy newonce.net i newonce.radio zostały połączone w nową platformę internetową i mobilną.
W ub.r. spółka newonce.media - do której oprócz newonce i newonce.sport należą drukowany magazyn „newonce.paper” i lokal newonce.bar - zanotowała 6,75 mln zł przychodów, a przy 7,48 mln zł kosztów operacyjnych miała 796,9 tys. zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: newonce.sport z aplikacją mobilną, chce wprowadzić opłaty za treści
Życie szybciutko przywoła ich do pionu!