SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netia: nowa oferta internetowa „Dropss” kosztuje zawsze 49,90 zł

Netia wprowadziła ostatnio nową markę i ofertę „Dropss”, umożliwiającą dostęp do internetu o przepustowości łącza do 20 Mb/s bez limitów transmisji danych. Jednocześnie operator musiał się tłumaczyć z niejasności w cenniku i zmienić regulamin usługi.

„Dropss” to nowa oferta Netii skierowana do klientów indywidualnych korzystających z usług internetu stacjonarnego (na łączach d. Neostrady - Orange Polska). Operator promuje ją jako „czysty internet”, bez dodatkowej opłaty za utrzymanie łącza i przymusowego posiadania telefonu stacjonarnego. Użytkownik nie musi też podpisywać umowy na czas określony. Abonament wynosi 49,90 zł miesięcznie, a aktywacja jednorazowo kosztuje 49 zł brutto.

Jednak w regulaminie i opublikowanym pierwotnie cenniku usługi - na co zwrócili uwagę internauci i media - pojawiły się niejasności dotyczące jej ceny po okresie promocyjnym, mogące wprowadzać w błąd klientów.

Operator tłumaczy, że niejasności te wynikały z automatycznego zastosowania w pierwotnie opublikowanym regulaminie standardowych zapisów z cenników Netii, które występują w przypadku umów promocyjnych i de facto nie mają zastosowania w przypadku umów bezterminowych.

- W przypadku oferty Dropss, klientów Netii obowiązuje umowa bezterminowa bez żadnych dodatkowych zapisów szczegółowych, zatem opłata dla nich jest zawsze stała i wynosi 49,90 zł/miesięcznie - zapewnia operator, który jednocześnie wprowadził stosowne zmiany w regulaminie.

Dołącz do dyskusji: Netia: nowa oferta internetowa „Dropss” kosztuje zawsze 49,90 zł

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wdrn
Co do ofert Netii stwierdzam wprost lepiej sobie darujcie.
Przez 3 miesiące czekam na szybszy internet z Netii - co dzwonię to ta sama historyjka od infolinii z kolejnym okresem rozliczeniowym będzie to wprowadzone i tak już czekam płacąc za 4M jak za 20M.
0 0
odpowiedź
User
Robin_Otzi
mi pozostaje poczekać długo do zakończenia umowy w Orange gdzie płacę ponad 2 razy więcej
a prędkość pewnie będzie porównywalna!
0 0
odpowiedź
User
Wesoły_Troll
Oj Netia Netia:( Przez kilka lat kożystałem z ich internetu i był to prawdziwy koszmar. Ciągłe błedy spowodowane jakością położonego przez nich kabla i zbytnim oddaleniem od centralki;/ a tłumaczenia zawsze te same: "nie możemy wymienić kabla bo rolnicy zasiali coś tam na polach". Rolnicy "cośtam" zebrali a oni nadal nie mogli kabla wymienić...
0 0
odpowiedź