SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestlé wykorzystuje papier makulaturowy w reklamach OOH

Posterscope i MediaCo ogłosiły, że w swoich reklamach po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wprowadziły papier pochodzący w 100 proc. z recyklingu. Pierwszym reklamodawcą, który z tego korzysta jest koncern Nestlé.

W ramach wspólnego zobowiązania Nestlé i Posterscope, wyspecjalizowanej agencji zajmującej się reklamą outdoorową, w celu poprawy zrównoważonego rozwoju reklamy zewnętrznej, wszystkie sześć plakatów papierowych będzie wykorzystywało techniki drukowania na papierze w 100 proc. pochodzącym z recyklingu.

Kampanie marki Nestlé wykorzystujące nowy format w nadchodzących miesiącach obejmują marki Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé.

Po miesiącach prac badawczo-rozwojowych, produkt po raz pierwszy oferuje reklamodawcom recyklingowe techniki druku na małoformatowe plakaty zewnętrzne bez utraty jakości..

W przeciwieństwie do obecnego standardowego papieru, który nie zawiera materiałów pochodzących z recyklingu, ten nowy papier powstaje z makulatury, z której usunięto atrament. Stare procesy produkcji reklam OOH obejmowały również stosowanie chloru do rozjaśniania papieru, ale nowy proces recyklingu nie obejmuje już stosowania chloru, podczas gdy wszystkie atramenty używane w procesie drukowania są pochodzenia roślinnego i są przyjazne dla środowiska.

Dołącz do dyskusji: Nestlé wykorzystuje papier makulaturowy w reklamach OOH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl