Najstarsza polska didżejka reklamuje Eska TV
DJ Wika, najstarsza didżejka w Polsce, została twarzą nowej kampanii promocyjnej stacji muzycznej Eska TV. Akcja wystartowała 4 sierpnia br.
- Widzowie wybierają Eska TV w poszukiwaniu muzyki i pozytywnej energii. Z tego punktu widzenia Wika, jako osoba niesamowicie pozytywna, ale też żyjąca muzyką, świetnie pasuje do wizerunku stacji - wyjaśnia Andrzej Descours, brand manager marki Eska.
Reklamy z wizerunkiem DJ Wiki pojawiły się w prasie, internecie, kinach i na outdoorze. Obok standardowych form reklamowych stacja zrealizuje konkurs na Facebooku na najbardziej kreatywny projekt billboardu z bohaterką kampanii. Akcja potrwa do połowy września br.
Kreację reklam przygotował dział promocji sieciowej Eski. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. Aplikację konkursową przygotowała agencja SMI.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział kanału Eska TV w rynku w lipcu br. wyniósł 0,77 proc.
Dołącz do dyskusji: Najstarsza polska didżejka reklamuje Eska TV