Polscy internauci dłużej na TikToku. Allegro przed WP, Onetem i Interią
Dzięki dużemu wzrostowi przeglądarkowe Allegro.pl w marcu br. wysunęło się nad analogiczne wersje WP, Onetu i Interii. Wydłużył się przeciętny czas spędzany przez użytkowników na TikToku, a także platformach Grupy Google i koncernu Meta.
W marcu br. serwisy i aplikacje Google’a odwiedziło 28,89 mln polskich internautów (co dało 97,35 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 20 godzin, 52 minuty i 50 sekund. Miesiąc wcześniej miały 28,95 mln użytkowników, 97,51 proc. zasięgu oraz 20 godzin, 7 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania - pokazują wyniki badania Mediapanel.
Należące do koncernu Meta platformy Facebook, Instagram i Messenger (WhatsApp jest klasyfikowany osobno) przyciągnęły 25,1 mln odwiedzających, każdego średnio na 24 godziny.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Czterech polskich wydawców przekroczyło pułap 20 mln użytkowników. Z serwisów i aplikacji Grupy Wirtualna Polska skorzystało 21,27 mln internautów (71,66 proc. zasięgu), każdy przeciętnie przez 2 godziny, 26 minut i 12 sekund, a z tych należących do Grupy Polsat-Interia - 20,98 mln użytkowników, średnio przez godzinę, 18 minut i 53 sekundy.
Grupa Allegro osiągnęła wzrost liczby odwiedzających z 19,7 do 20,61 mln, wyprzedzając w tej statystyce Grupę Ringier Axel Springer Polska, która zanotowała minimalny spadek - z 20,58 do 20,54 mln.
TikTok przyciągnął 13,99 mln polskich internautów, każdego średnio na 17 godzin, 7 minut i 10 sekund. Miesiąc wcześniej zanotował 13,9 mln użytkowników oraz 16 godzin, 35 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania.
Przeglądarkowe Allegro w górę
Google.com zanotowało w marcu 27,22 mln użytkowników, 91,69 proc. zasięgu oraz godzinę, 35 minut i 6 sekund średniego czasu korzystania, wobec 27,11 mln odwiedzających, 91,31 proc. zasięgu oraz godzinę, 37 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu.
Przeglądarkowy Facebook miesiąc do miesiąca osiągnął wzrost z 19,91 do 20,03 mln użytkowników, wysuwając się nad przeglądarkowego YouTube’a (spadek z 20,15 do 19,84 mln). Zaś na Allegro.pl liczba odwiedzających poszła w górę z 14,67 do 17,38 mln, dzięki czemu wyprzedziło WP.pl (wzrost z 16,1 do 16,43 mln), Onet.pl (spadek z 16,26 do 16,15 mln) oraz Interia.pl (wzrost z 15,69 do 15,84 mln).
Netflix przyciąga na 10 godzin na komputerach
Na komputerach Grupa Google przyciągnęła 22,1 mln polskich internautów, każdego średnio na 5 godzin, 57 minut i 41 godzin. Grupa Allegro po wzroście z 9,71 do 11,83 mln użytkowników, dzięki czemu wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska (w górę z 10,91 do 10,94 mln).
Na Netfliksie każdy z 2,83 mln internautów spędził przeciętnie 10 godzin, 11 minut i 44 sekundy. Miesiąc wcześniej platforma miała 2,9 mln użytkowników oraz 9 godzin, 2 minuty i 35 sekund.
Przeglądarkowy YuoTube zanotował na komputerach 13,31 mln użytkowników oraz 7 godzin, 24 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a analogiczna wersja Facebooka - 11,96 mln odwiedzających oraz 4 godziny, 15 minut i 41 sekund średniego czasu.
1 2
Dołącz do dyskusji: Polscy internauci dłużej na TikToku. Allegro przed WP, Onetem i Interią
Co ma piernik do wiatraka? Co ma oglądalność strony Biedronki do oglądalności onetu czy wikipedii?
Czy badacze może wiedzą jak się ma sprzedaż serka wiejskiego do sprzedaży żarówek 7 watowych?