Na zakupy autobusem Avanti
Koniec marca kojarzy się przede wszystkim z nadejściem kalendarzowej wiosny
W tym roku jest to również okres, wejścia na rynek nowego tytułu prasy kobiecej AVANTI. Kampania reklamowa AVANTI jest realizowana również na autobusach. Kilkadziesiąt autobusów z reklamą typu Full Back i King Size jeździ w największych miastach Polski. Kampania autobusowa AVANTI jest jedną z największych i najintensywniejszych kampanii autobusowych w tym roku.
Avanti to nowatorski magazyn na polskim rynku. Należy on do typu "pism shoppingowych". Prezentowane są w nim tematy głównie związane z modą i urodą. Miesięcznik przedstawia ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich sklepach. W piśmie znajdziemy również adresy sklepów i ceny produktów. Atrakcyjność magazynu podnoszą także informacje o wyprzedażach oraz dołączone kupony rabatowe. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat. Grupą odbiorczą są mieszkanki miast, aktywne, pewne siebie, zainteresowane modą, zdrowym trybem życia i lubiące robić zakupy.
Kampania autobusowa Avanti będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy. Reklama łączy dwa formaty: King Size i Full Back. Za wyborem formy reklamy przemawia wiele argumentów. Konsumenci coraz więcej czasu spędzają poza domem, ruch przyciąga wzrok, autobusy i tramwaje są nieodłączną częścią krajobrazu ulicy.
Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Na zakupy autobusem Avanti