SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Myślisz, że świat stanął na głowie?” w kampanii SympatiaPlus.pl (wideo)

Grupa Onet zaczęła kampanię reklamową swojego serwisu randkowego SympatiaPlus.pl. Reklamy z akcji, obejmującej internet i prasę, pokazują, że dla zakochanych świat może stanąć na głowie.

- SympatiaPlus.pl skierowana jest do osób, które poszukują stałego, poważnego związku. Kampania ma ich przekonać, że internet to nic innego jak przedłużenie realnego świata - komentuje akcję Ewelina Sułkowska zarządzająca serwisem. - Naszym głównym celem było zaciekawienie odbiorcy, dlatego zastosowaliśmy niestandardowe podejście do kreacji wizualnych. Wszystkie spoty oraz grafiki zawierają obraz obrócony o 180 stopni. Część kadrów, zdjęcia w displayach oraz w reklamach prasowych prezentowane są więc „do góry nogami”. Chcemy w ten sposób podkreślić, że świat wcale nie stoi na głowie i  poznawanie ludzi przez internet nie jest niczym złym, a wręcz naturalnym rozwiązaniem - opisuje.

We wrześniu br. SympatiaPlus.pl zanotowała 759,9 tys. użytkowników i 9,08 mln odsłon, a Sympata.pl (oba serwisy należą do Grupy Onet) - 1,52 mln użytkowników i 198,31 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Akcja reklamująca SympatięPlus.pl jest prowadzona w internecie, radiu (rozgłośnie Eurozetu, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Jedynka, Trójka) oraz prasie (m.in. „Wprost”, „Sens” i „Zwierciadło”).

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Kreację reklam przygotowała agencja 1000ideas, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Dołącz do dyskusji: „Myślisz, że świat stanął na głowie?” w kampanii SympatiaPlus.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl