Multisport na otwarcie siłowni wita klientów kampanią "Dobrze, że jesteś!"
Operator programu Multisport, Benefit Systems, ruszył z kampanią promującą powroty do treningów w obiektach sportowych. Przygotowały ją NAV Agency i Mint Media.
Głównymi adresatami kampanii są użytkownicy programu MultiSport, a działania odpowiedzą w najbliższych tygodniach także na aktualne potrzeby klientów, czyli firm udostępniających karty swoim pracownikom oraz partnerów (obiektów honorujących karty MultiSport).
O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypominają użytkownikom Programu MultiSport humorystyczne kreacje reklamowe, które są podstawą wakacyjnej kampanii "Dobrze, że jesteś!" prowadzonej na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej.
Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a animowane wersje plakatów warszawiacy będą mogli obejrzeć także na ekranach w metrze.
Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.
Dołącz do dyskusji: Multisport na otwarcie siłowni wita klientów kampanią "Dobrze, że jesteś!"