SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska: 21,00 mln zł zysku netto w III kw. 2011 r.

Spółka Multimedia Polska miała 21,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2011 roku wobec 19,00 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w komunikacie.

Skorygowany zysk EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja pomniejszony o jednorazowe zdarzenia) wyniósł 82,50 mln zł wobec 75,30 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 156,40 mln zł wobec 141,60 mln zł rok wcześniej.

"Wzrost przychodów, to tradycyjnie efekt wysokiej dynamiki wzrostów w segmencie telewizji cyfrowej (DTV), szerokopasmowego dostępu do internetu, w telefonii, usług hurtowych i WLR" - napisała spółka w komunikacie.

Około połowę sprzedaży w III kw. br. stanowiły wpływy z usług telewizyjnych. Pozostała część naszych przychodów pochodzi ze sprzedaży internetu i usług głosowych (odpowiedni 27,7% i 21,3%).

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 56,40 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 56,30 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 459,50 mln zł wobec 420,30 mln zł.

Od początku roku do końca września 2011 r. Multimedia Polska wypracowały EBITDA na poziomie 240,0 mln zł tj. o 8% wyższym niż w tym samym okresie przed rokiem.

Spółka podała też, że łączna liczba sprzedanych usług (RGU) na koniec III kwartału 2011 r. wynosiła niemal 1,477 mln, co oznacza wzrost o ponad 162,2 tys. w stosunku do stanu na koniec września 2010 r.

"Z pakietu Triple Play (wszystkie trzy usługi) w III kw. 2011 r. korzystało ponad 102,1 tys. abonentów – ponad 5% więcej niż przed rokiem. W przypadku Double Play, tempo przyrostu abonentów było podobne i spółka miała około 239,8 tys. takich użytkowników. Dzięki rosnącej popularności pakietów, liczba usług przypadająca na jednego abonenta po raz pierwszy przekroczyła poziom dwóch usług i zwiększyła się z poziomu 1,91 w III kwartale 2010 r. do 2,04 w III kwartale 2011 r. Tradycyjnie wskaźnik ten odnotował kolejny rekordowy poziom" - czytamy dalej w komunikacie.

Grupa Multimedia Polska zainwestowała w okresie trzech kwartałów 2011 r. 125 mln zł, z czego w tzw. inwestycje rozwojowe (zwiększenie zasięgu usług oraz aktywacja nowych abonentów) około 84% tej kwoty. W samym III kw. spółka zainwestowała 38,9 mln zł.

Akcje spółki zostały wykluczone z obrotu giełdowego na rynku głównym GPW z dniem 8 listopada br. Ostatnie notowanie miało miejsce 22 sierpnia 2011 r., a pierwsze - 13 listopada 2006 r.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska: 21,00 mln zł zysku netto w III kw. 2011 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl