Multimedia mają już prawie 500 tys. klientów internetu
Sieć kablowa Multimedia Polska zakończyła pierwsze półrocze z ponad 820 tys. abonentów. Cały czas najszybciej przybywa klientów telewizji cyfrowej, a liczba użytkowników internetu dobija już do 500 tys.
Z danych operatora wynika, że łączna liczba abonentów sieci Multimedia Polska na dzień 30 czerwca br. wyniosła 822,8 tys. Było to o 1,83 proc. więcej niż rok wcześniej.
Z usługi telewizyjnej sieci na koniec II kwartału br. korzystało 611,4 tys. klientów, co oznacza spadek o 1,49 proc. Natomiast liczba klientów korzystających dodatkowo z telewizji cyfrowej i IPTV Multimediów wyniosła 296,4 tys. i była aż o 22 proc. wyższa niż rok wcześniej.
>>> Multimedia Polska: strata zamiast zysku
O 7,01 proc. wzrosła liczba abonentów usługi dostępu do internetu i wyniosła już 485,4 tys. Spółka miała też 284,4 tys. użytkowników telefonii stacjonarnej (łącznie z usługami pośrednimi i aparatami wrzutowymi), co oznacza wzrost o 2,7 proc.
Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) na koniec czerwca 2013 r. to ponad 1,77 mln, czyli o 5,17 proc. więcej w stosunku do stanu na koniec czerwca ub.r.
Dołącz do dyskusji: Multimedia mają już prawie 500 tys. klientów internetu