„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół
W lutym br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2016 roku wyniosła 53 442 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 11,73 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 12,25 proc. do poziomu 41 769 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 163 egz., po spadku o 43,94 proc. - największym w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,22 proc. do 13 157 egz.
ZKDP |
luty |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 477 |
53 442 |
53 442 |
108 035 |
60 549 |
60 547 |
-11,73% |
M jak Mieszkanie |
91 000 |
41 769 |
41 769 |
91 500 |
47 788 |
47 602 |
-12,25% |
Cztery Kąty |
79 000 |
36 835 |
33 163 |
103 000 |
64 528 |
59 161 |
-43,94% |
Weranda |
43 000 |
24 719 |
24 719 |
43 400 |
23 331 |
23 331 |
5,95% |
Dobre Wnętrze |
34 600 |
16 540 |
13 157 |
36 000 |
15 940 |
12 271 |
7,22% |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,98 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - było to 9,46 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 477 |
53 442 |
53 442 |
108 000 |
54 171 |
54 171 |
-1,35% |
M jak Mieszkanie |
91 000 |
41 769 |
41 769 |
91 000 |
32 895 |
32 895 |
26,98% |
Cztery Kąty |
79 000 |
36 835 |
33 163 |
99 000 |
38 937 |
34 937 |
-5,08% |
Weranda |
43 000 |
24 719 |
24 719 |
43 860 |
27 302 |
27 302 |
-9,46% |
Dobre Wnętrze |
34 600 |
16 540 |
13 157 |
35 800 |
12 780 |
10 872 |
21,02% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół